مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-17اقتصادي

36 هزار فاقد بیمه در همدان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از بیمه شدن گفت: 36 هزار نفر فاقد بیمه در همدان طی مدت یک هفته زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فریبرز نیاستی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در تسهیل امور و اجرای قانون، در بیمه سلامت استان صورت گرفته است اظهار کرد: در این راستا پرداخت های به موقع تعهدات بیمه سلامت و مطالبات به شرکای کاری و موسسات طرف قرارداد حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در هفته سوم اردیبهشت موفق شدیم تمام مطالبات بیمارستان های خصوصی و غیردانشگاهی را به مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت کنیم عنوان کرد: 77 میلیارد تومان از مطالبات سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شد که این در نوع خود کم نظیر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه مطالبات سال گذشته مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت نظیر داروخانه ها و آزمایشگاه ها نیز تسویه شد که این اولین اتفاق اولین بار در تاریخ بیمه سلامت است افزود: این پرداخت های به موقع مطالبات، ارائه خدمات با کیفیت و دسترسی آسان به آنها را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش صورت گرفته در سال 1401 توانستیم به تعهدات سال گذشته خود عمل کنیم  و بدهی ها را به صفر برسانیم گفت: سال های گذشته به دلیل اینکه به موقع تعهدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 هزار فاقد بیمه در همدان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

36 هزار فاقد بیمه در همدان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند