مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-17ورزشي

اعلام ویژه برنامه های فارس در پاسداشت هفته پهلوانی


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برنامه های هفته پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در استان فارس را اعلام کرد.

- ، حیدر صفرپور ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه بیان کرد: همزمان با این هفته سه رویداد مهم در سطح استان برگزار می شود که از جمله این رویدادها می توان به بزرگداشت هفته ترویج و فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای و میزبانی از چهارمین نشست هیئت رییسه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در شیراز اشاره کرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شیراز میزبان 35 میهمان خارجی از 8 کشور در هفته پهلوانی و ورزش های زورخانه ای است.

صفر پور در خصوص رویدادهای دیگر این هفته نیز تصریح کرد: جشنواره مهم دیگری تحت عنوان رسم جوانمردی در شیراز برگزار می شود که از اهداف این برنامه می توان به تقویت و ارتقا روحیه پهلوانی و پاسداشت ارزش های معنوی و اخلاقی، تقویت و ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش با تاکید بر فتوت و رسم جوانمردی، پاسداشت و صیانت از فرهنگ ملی ایرانی و اسلامی، ارتقای فرهنگ بومی کشور با استفاده از ظرفیت های ورزش زورخانه ای، و هنجار سازی و الگوسازی در حوزه ورزش اشاره کرد.

همچنین سرپرست هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فارس برنامه های این هفته هیئت را برشمرد که برگزاری یادواره درگذشتگان ورزش زورخانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های فارس در پاسداشت هفته پهلوانی

اعلام ویژه برنامه های فارس در پاسداشت هفته پهلوانی