مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-17اقتصادي

مشارکت ایران در ساخت آزادراه شمال- جنوب ارمنستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی در دیدار امروز گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت های جمهوری ارمنستان از روند عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با کشور .

- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور گفت: جمهوری ارمنستان آمادگی خود را برای همکاری با پیمانکاران ایرانی در ساخت کریدور ترانزیتی شمال- جنوب این کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی در دیدار امروز گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت های جمهوری ارمنستان از روند عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با کشور ارمنستان در شهر ایروان در هفته گذشته گفت: این بازدید به دنبال تفاهم نامه همکاری مشترک دو کشور در صدور خدمات فنی و مهندسی و استفاده از توان پیمانکاران ایرانی در احداث مسیر جایگزین و کریدور ترانزیتی میان ایران و ارمنستان و همکاری پیمانکاران ایرانی در تکمیل بخشی از کریدور شمال-جنوب کشور ارمنستان صورت گرفت.

مشارکت ایران در ساخت آزادراه شمال- جنوب ارمنستان مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور با تاکید بر پیشرفت صنعت راهسازی کشور گفت: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ایران در ساخت آزادراه شمال- جنوب ارمنستان

مشارکت ایران در ساخت آزادراه شمال- جنوب ارمنستان