مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-17اقتصادي

حیدری: ایران در آستانه سالمندی جمعیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر کمال حیدری با بیان این مطلب افزود: هفته ملی جمعیت از 24 تا 30 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود و امیدوارم ضمن گرامیداشت این هفته، - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کشور ایران در آستانه سالمندی جمعیت است و این یکی از بحران های جدی برای آینده کشورمان می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر کمال حیدری با بیان این مطلب افزود: هفته ملی جمعیت از 24 تا 30 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود و امیدوارم ضمن گرامیداشت این هفته، شروع بسیار خوبی برای بحث توسعه جمعیت در کشور داشته باشیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین افزود: متاسفانه ایران با توجه به کاهش نرخ باروری دچار خدشه شده است و ما نگران این هستیم که در آینده با سالمندی جمعیت، بحران های آتی از جمله بحران های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در پیش رو داشته باشیم که البته غیرقابل جبران است.

دکتر حیدری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری و دغدغه و تاکید ایشان برای بالندگی و پویایی جمعیت گفت: باید در این زمینه تلاش کنیم، و دولت در این زمینه، قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را به دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت ابلاغ کرده است لذا وزارت بهداشت نیز در این جهت وظیفه و تکلیف قانونی خود می داند که در این عرصه و با این استراتژی و راهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: ایران در آستانه سالمندی جمعیت است

حیدری: ایران در آستانه سالمندی جمعیت است