مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-17اقتصادي

به روز رسانی سه محصول موتور در ایران خودرو


مدیرعامل ساپکو، توسعه صنعتی اغلب کشورهای پیشرفته را مدیون تولید صنعتی دانست و اظهار کرد: تولید، ضامن ارزش پول ملی و رشد اقتصادی کشورهاست و بخش مهم تولید صنعتی به تحقیقات علمی وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- عادل پیرمحمدی در دوازدهمین همایش موتورهای درون سوز و نفت، دانشگاه های کشور را پشتوانه تحقیقات و زمینه ساز ارتقای تولید صنعتی دانست و گفت: تولید باکیفیت به پشتوانه تحقیقات، مسیر ترقی و پیشرفت را سپری خواهد کرد و به مدد تلاش، کوشش و اقدامات انجام شده در 30 سال گذشته، تولید صنعتی کشور بر اساس نیاز مشتریان و با تحولات عظیم همراه بوده است.

مدیرعامل ساپکو با اشاره به فعالیت بیش از 1200 قطعه ساز در صنعت خودرو، گفت: صنعت خودرو در شرایط دشوار تحریم به حیات پرافتخار خود ادامه داده و باعث رشد و ارتقای زنجیره تامین و تولید بوده است و امر تولید در صنعت خودرو در شرایط محدودیت سوییفت هم لحظه ای با رکود همراه نبوده است و مفتخریم که در سال گذشته در گروه صنعتی ایران خودرو روند افزایش تولید ادامه یافته و برنامه ریزی تولید 750 هزار خودرو در سال جاری، تداوم این مسیر پرافتخار خواهد بود.

پیرمحمدی، صنعت خودرو را لکوموتیو صنایعی نظیر فولاد و پتروشیمی دانست و گفت: مایه افتخار است که صنعت خودرو به عنوان بزرگ ترین خریدار فولاد، آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روز رسانی سه محصول موتور در ایران خودرو

به روز رسانی سه محصول موتور در ایران خودرو