مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-17اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه های شرکت مخازن سبز عسلویه در نمایشگاه تهران


روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از انعقاد تفاهم نامه های این شرکت در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری با حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ضمن معرفی توانایی ها و دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان و مقامات حاضر در نمایشگاه، اقدام به امضای چندین تفاهم نامه مهم با چندین شرکت و بانک کرد.

از جمله این تفاهم نامه ها می توان به تفاهم نامه با دو بانک اشاره کرد که بر اساس آنها همکاری این بانک ها با شرکت جهت ارائه خدمات مالی و بانکی گسترش خواهد یافت.

همچنین این بانک ها به سازندگان و تأمین کنندگان ماشین آلات، تجهیزات و قطعات، تأسیسات نصب و ساختمان و پیمانکاران هلدینگ شرکت های تابعه خدمات بانکی و اعتباری ارائه خواهند کرد.

تفاهم نامه های دیگری نیز من جمله با شرکت های دانش بنیان جهت ارائه خدمات استاندارد پشتیبانی از نرم افزارها، تولید و تأمین پمپ های بزرگ و توربین آبی و تأمین مالی طرح های توسعه ای شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منعقد شد.

انعقاد این تفاهم نامه ها می تواند پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت مخازن سبز را شتاب دوچندان ببخشد و در طراحی و اجرای پروژه های شرکت تأثیر بسزایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه های شرکت مخازن سبز عسلویه در نمایشگاه تهران

انعقاد تفاهم نامه های شرکت مخازن سبز عسلویه در نمایشگاه تهران