مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-17سياسي

برگزاری نشست هماهنگی و سیاست گذاری مدیران روابط عمومی صنعت آب


نخستین نشست هماهنگی و سیاستگذاری مدیران روابط عمومی صنعت آب کشور (آب و آبفا)که به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی درشرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آب ایران، در ابتدای این نشست پس از خواندن پیام وزیر نیرو به مناسبت گرامیداشت روز روایط عمومی، علیرضا الماسوندی در نخستین نشست هماهنگی و سیاستگذاری مدیران  روابط عمومی صنعت آب کشور (آب و آبفا)که به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد ضمن تبریک  این روز بزرگ گفت: روابط عمومی یک شرکت دانش بنیان با مفاهیم جدید است که هم سو با اهداف کلان نظام و اهداف خاص وزارت نیرو و در جهت آمایش سرزمین و توسعه پایدار گام های اصلی را بر می دارد.

الماسوندی افزود: از آنجایی که روابط عمومی های صنعت آب و برق  با آحاد جامعه در ارتباط هستند دایره وظایفشان نیز بسیار گسترده خواهد بود و باید برنامه ریزیهای فرابخشی نیز برای اجرای این وظایف داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر این موضوع که روابط عمومی ها هم با نهادهای مردمی و هم با نهادهای دولتی در ارتباط هستند تأکید کرد: اقدامات روابط عمومی ها باید بر اساس سه شاخص عدالت، شفافیت و اعتماد صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هماهنگی و سیاست گذاری مدیران روابط عمومی صنعت آب

برگزاری نشست هماهنگی و سیاست گذاری مدیران روابط عمومی صنعت آب