مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-17سياسي

دولت سیزدهم برای احیای تالاب انزلی عزم جدی دارد


فرماندار انزلی با اشاره به لزوم همگرایی بین قوای سه گانه برای احیای تالاب بین المللی انزلی گفت: دولت سیزدهم نسبت به احیای این تالاب عزم جدی دارد.

- ، محمد پورخوش سعادت بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از تالاب بین المللی انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص موضوع احیای تالاب بین المللی انزلی باید دستگاه قضا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز اهتمام لازم را در کنار دولت داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم خصوصاً ذینفعان تالاب انزلی در امر احیای آن افزود: پیگیری های انجام شده در دولت سیزدهم در خصوص تالاب انزلی بر اساس کارشناسی ها و فعالیت هایی است که حامیان محیط زیست انجام داده اند.

پور خوش سعادت با بیان اینکه تالاب انزلی وضعیت نامطلوبی دارد اضافه کرد: وضعیت کنونی تالاب بین المللی انزلی ناشی از انجام طرح های تخریبی گسترده ای است که در سنوات گذشته صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت زمان مهمترین مؤلفه برای احیای تالاب انزلی است ادامه داد: دولت در خصوص احیای تالاب انزلی در تلاش برای ایجاد همگرایی و هماهنگی بین قوه ای است.

ترک فعل های زیادی در حوزه تالاب انجام شده است دادستان انزلی انزلی نیز در ادامه با اشاره به لزوم احیای هرچه سریع تر تالاب بین المللی انزلی گفت: این تالاب یکی مواهب الهی و جاذبه های گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای احیای تالاب انزلی عزم جدی دارد

دولت سیزدهم برای احیای تالاب انزلی عزم جدی دارد