مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:072022-05-17سياسي

طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها به نفع قشر متوسط و کم درآمد جامعه است


فرماندار بهمیی در خصوص طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها گفت: قطعا طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها که توسط دولت به مرحله اجرا درآمد به نفع همه اقشار جامعه و بخصوص قشر متوسط و کم درآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، جلسه شورای اداری شهرستان بهمیی با حضور مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به ریاست علی محمدی فرماندار برگزار شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمیی گفت: با توجه به سیاست جدید دولت در بحث اصلاح هدفمندی یارانه ها، نهادهای متولی و نظارت شهرستان بهمیی با جدیت پای کار بودند و با تامین کالاهای اساسی نیاز مردم را برطرف کردند.

محمدی اظهار کرد: در هفته پیش رو با دعوت از معاون اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه برنامه دولت برای اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها را شرح خواهد داد و حضور ادارات بسیار ضروری است.

وی در خصوص طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها گفت: قطعا طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها که توسط دولت به مرحله اجرا درآمد به نفع قشر متوسط و کم درآمد است.

وی گفت : 12 سال است که این طرح در دولت های مطرح می شود و هیچ کدام از آنها جرأت اجرای آن را نداشتند و این دولت با شجاعت این طرح را اجرا کرده است و آثار مثبت آن را در دراز مدت شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها به نفع قشر متوسط و کم درآمد جامعه است

طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها به نفع قشر متوسط و کم درآمد جامعه است