مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-17سياسي

فرماندار شهرستان گرمسار معرفی شد


مهدی صفرخانلو به عنوان فرماندار جدید شهرستان گرمسار معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، آیین تکریم سرپرست و معارفه فرماندار شهرستان گرمسار عصر امروز با حضور هاشمی، استاندار سمنان، مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین آرامی، امام جمعه گرمسار و ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کاشی طی دوران سرپرستی فرمانداری گرمسار، مهدی صفرخانلو، به عنوان فرماندار جدید شهرستان گرمسار معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار در این مراسم اظهار کرد: بهترین عمل آن است که خدمتی در حق مردم به انجام رسد.

وی با بیان اینکه لازم می دانم از زحمات تمامی مدیران قدردانی کنم، افزود: کاشی طی دوران قبول مسؤولیت به عنوان سرپرست فرمانداری گرمسار، زحمات زیادی را به انجام رساند و شخصاً از عملکرد وی رضایت دارم و قدردانی می کنم.

امام جمعه گرمسار بیان کرد: به صفرخانلو، فرماندار جدید شهرستان گرمسار خیرمقدم عرض می کنم و برای وی آرزوی موفقیت و توفیق دارم.

اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: به جرأت می توان گفت؛ در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان گرمسار معرفی شد

فرماندار شهرستان گرمسار معرفی شد