مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-05-17ورزشي

شاهین بندرعامری مقتدرانه به لیگ یک صعود کرد


تیم فوتبال شاهین بندرعامری به فصل آینده رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال شاهین بندر عامری با برتری پرگل چهار بر یک برابر شهید قندی یزد در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور صعود خود را به فصل آینده رقابت های لیگ دسته اول باشگاههای کشور منسجل کرد.

تیم فوتبال شاهین بندر عامری که پیش از برگزاری این هفته با مجموع 45 امتیاز در رتبه نخست گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاهی کشور قرار داشت امشب با برتری پرگل4 بر 1 خود برابر شهید قندی یزد 48 امتیازی شد با اختلاف 10 امتیاز در سه هفته مانده به پایان رقابت ها به صورت قطعی به رقابت های لیگ دسته اول باشگاههای کشور سقوط کرد.

صعود شاهین بندرعامری در شرایطی اتفاق می افتد که در فصل جاری رقابت های لیگ یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر دیگر نماینده استان بوشهر با تجربه و دست و پنجه نرم کردن مشکلات شدید مالی و با قرارگیری در رتبه هفدهم جدول رده بندی این رقابت ها به فصل آینده رقابت های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور سقوط کرده است.

با صعود دیگر نماینده استان بوشهر که نام شاهین را با خود یدک می کشند فصل آینده جایگزین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود که در فصل جاری لیگ یک با بی مهری وعدم حمایت مسئولین به رقابت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین بندرعامری مقتدرانه به لیگ یک صعود کرد

شاهین بندرعامری مقتدرانه به لیگ یک صعود کرد