مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 06:572022-05-18اجتماعي

حمل افزون بر 5 هزارو 300 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی زهک


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زهک از حمل و جمع آوری بیش از 5 هزارو 300 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرف مدت 72ساعت گذشته خبر داد.

- حامد سروری نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهارداشت: در تداوم طوفان های 120 روزه سیستان شاهد شدت گرفتن این پدیده در 24 اردیبهشت ماه سالجاری همراه با گرد و خاک شدید در منطقه بودیم تا جایی که سرعت این طوفان های موسمی به 108 کیلومتر درساعت رسید و این امر سبب انسداد 12 روستا این شهرستان با جمعیتی بیش از 5 هزارخانوار گردید.

وی افزود: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بروز طوفان بلافاصله نیروهای راهداری شمال استان با تجهیزات و امکانات کامل در مسیرهای سیستان مستقر و در کمترین زمان ممکن تمامی مسیرهای مسدود شده ناشی از طوفان را بازگشایی نمودند.

  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک ادامه داد: در این عملیات 10 نفر از همکاران این اداره با استفاده از 5 دستگاه ماشین آلات راهداری به مدت 72 ساعت به صورت شبانه روزی توسط ماشین آلات و همچنین به طور دستی نسبت به جمع آوری و حمل بیش از 5هزارو 300مترمکعب  ماسه بادی از سطح راه های شهرستان زهک اقدام کردند.

  سروری نیا تصریح کرد: همکاران راهداری با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در خدمت مردم هستند و امیدواریم رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل افزون بر 5 هزارو 300 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی زهک

حمل افزون بر 5 هزارو 300 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی زهک