مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-18اجتماعي

غبار رقیق در آسمان کرمانشاه/ 24 روز در هوای خاکی نفس کشیدیم


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از غلظت گرد و غبار روز گذشته کاسته شده و هم اکنون غبار رقیقی سطح استان را فرا گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ورود سامانه ای ناپایدار و یک توده هوای غبارآلود که از روز دوشنبه هفته جاری ابتدا شهرستان مرزی استان را فرا گرفت، آرام آرام تمامی شهرستان های استان را درگیر و برای سومین روز متوالی کوه های بلند طاق بستان را در خود محو و نفس ها را تنگ کرده است.

براساس تحقیقات محیط زیست استان، گرد و غبار هیچ منشأیی در استان ندارد و همه آن مربوط به کشور همسایه عراق است.

شهناز حق پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جوی استان به خبرنگار فارس، گفت: طبق تحلیلی که از نقشه های هواشناسی داشتیم هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی از ساعات همراه با غبار رقیق خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه پدیده جوی قابل توجهی خاصی را برای سطح استان پیش بینی نمی کنیم و در روز جمعه نیز در بعضی ساعات علاوه بر وزش باد و گردوخاک محلی شرایط برای نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نواحی مرزی و غربی استان مهیا می شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین متوسط دمای هوا از امروز تا یکشنبه هفته آینده به طور نسبی و با روندی آرام افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار رقیق در آسمان کرمانشاه/ 24 روز در هوای خاکی نفس کشیدیم

غبار رقیق در آسمان کرمانشاه/ 24 روز در هوای خاکی نفس کشیدیم