مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-05-18سياسي

نماینده مجلس: غرق شدن 2 کودک بلوچستانی در هوتگ، به خاطر بازیگوشی بود نه بی آبی


هوتگ ها علاوه بر کارکرد تأمین آب برای انسان، حیوان و محیط زیست به نوعی محل بازی بچه ها هم شدند چون چیز دیگری وجود ندارد و متاسفانه این ها باعث می شود بی احتیاطی صورت بگیرد و ما شاهد تراژدی انسانی باشیم.

- هوتگ ها علاوه بر کارکرد تأمین آب برای انسان، حیوان و محیط زیست به نوعی محل بازی بچه ها هم شدند چون چیز دیگری وجود ندارد و متاسفانه این ها باعث می شود بی احتیاطی صورت بگیرد و ما شاهد تراژدی انسانی باشیم.

نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند، دشتیاری و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موارد غرق شدن افراد در هوتگ ها در بلوچستان به دلیل کمبود آب است اما مورد اخیر به دلیل بازی کودکان در حوالی هوتگ رخ داده و قرار است با فنس کشی بسیاری از این مشکلات مرتفع شود.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سازه هوتگ یک سازه ضروری برای مردمانی است که در روستاها زندگی می کنند تا پیش از این اتفاقات حوزه آبرسانی ، هوتگ ها محل تامین آب مردم بوده جاهایی که قبلا این اتفاق می افتاد به دلیل نبود آب بوده اما الان و در اتفاق اخیر دلیل غرق شدن دو دانش آموز ، کم آبی روستا نبوده بلکه بازیگوشی این کودکان در حاشیه هوتگ بود که متاسفانه هم خودشان غرق شدند و هم معلم شان که برای نجات آنها خود را به آب زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: غرق شدن 2 کودک بلوچستانی در هوتگ، به خاطر بازیگوشی بود نه بی آبی

نماینده مجلس: غرق شدن 2 کودک بلوچستانی در هوتگ، به خاطر بازیگوشی بود نه بی آبی