مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-18اقتصادي

هدایت پروژه ها و پژوهش ها به سمت فناوری های نوین در اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: هدایت پروژه ها و پژوهش های پارک در راستای به کارگیری ظرفیت های تحقیق و توسعه برای ایجاد و به کارگیری فناوری های نوین در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب ابراهیم پور شامگاه سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری اردبیل اظهار کرد: پارک علم و فناوری در قالب این تفاهم نامه برای برگزاری دوره های مهارت آموزی و ارائه نتایج حاصل از پژوهش ها و انتقال دانش فنی اقدام خواهد کرد.

وی از هدایت پروژه ها و پژوهش های پارک در راستای اولویت های سرمایه گذاری منطقه ای و به کارگیری ظرفیت های تحقیق و توسعه برای ایجاد و به کارگیری فناوری های نوین خبر داد.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: خدمات آموزشی، فنی و تخصصی، خدمات کارگاهی و دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری ارائه شده و مجوزهای مورد نیاز و تهیه مستندات مربوطه به پیگیری امورات و فعالیت های مورد نیاز نیز توسط پارک انجام خواهد شد.

در این مراسم رییس دانشگاه محقق اردبیل نیز با اشاره به اینکه پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در تفاهم نامه دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری استان اردبیل راه اندازی می شود، گفت: در قالب این تفاهم نامه عناوین تحقیقاتی اولویت دار و اطلاع رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت پروژه ها و پژوهش ها به سمت فناوری های نوین در اردبیل

هدایت پروژه ها و پژوهش ها به سمت فناوری های نوین در اردبیل