مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-18حوادث

کشف 5 تُن برنج احتکارشده در آشخانه


فرمانده انتظامی مانه و سملقان از کشف 5 تن و 280 کیلوگرم برنج پاکستانی احتکار شده به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سرهنگ مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی مانه و سملقان در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف انبار برنج احتکار شده در این شهرستان، اظهارکرد: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و شناسایی احتکارکنندگان کالاهای اساسی مراتب به طور جدی در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی و به دنبال دریافت خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی برنج در یکی از انبارهای شهر آشخانه بلافاصله مأموران انتظامی به همراه بازرسان اداره اصناف در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به کشف 5 تن و 280 کیلوگرم برنج احتکار شده در بازرسی از محل موردنظر و دستگیری یک نفر در این زمینه افزود: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش محموله مذکور 2 میلیارد و 6 میلیون و 400 هزار ریال برآورد شده است.

سرهنگ مهران فر با اشاره به اینکه برابر هماهنگی قضایی انجام شده، انبار موصوف پلمپ و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد گفت: مقابله با احتکار کنندگان کالاهای اساسی مردم به طور جد در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد و سامانه تلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 تُن برنج احتکارشده در آشخانه

کشف 5 تُن برنج احتکارشده در آشخانه