مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-18ورزشي

ستاره ای در تاریخ تیراندازی/ گفت وگویی صمیمی با قهرمان المپیک


به سراغ ورزشکار دهلرانی که ستاره ای در تاریخ تیراندازی به شمار می آید و توانسته مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی با تپانچه کسب کند رفتیم تا گفت وگویی را با او ترتیب دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ورزش یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد در طول زندگی روزمره خود در مورد آن صحبت می کنند؛ حال اما مدتی است که رشته تیراندازی بین مردم ایران بیشتر شناخته شده و مردم بیشتر در مورد آن صحبت می کنند.

ماجرا از یک ورزشکار شروع شد! ورزشکاری که برای اولین بار توانست مدال طلای المپیک را در رشته تیراندازی کسب کند و ایران را سراسر غرق در شادی کند.

جواد فروغی، ورزشکار دهلرانی تیم ملی تیراندازی ایران در رشته تیراندازی با تپانچه 10 متر مردان المپیک تابستانی 2020 مدال طلا گرفت و این نخستین نشان تیراندازی ایران در بازی های المپیک بود، فروغی هم چنین با کسب امتیاز 244/8 رکورد المپیک را نیز شکست تا شیرینی این پیروزی را برای مردم ایران دوچندان کرده باشد.

یک بیوگرافی کوتاه از خودتان بگویید.

من جواد فروغی 42 ساله اهل شهرستان دهلران از استان ایلام هستم؛ زمانی که جنگ تحمیلی شروع شد 9 ماهه بودم و همزمان با شروع جنگ ما مردم دهلران آواره شدیم و به شهرستان آبدانان رفتیم و تا سال 70 در شهرستان آبدانان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره ای در تاریخ تیراندازی/ گفت وگویی صمیمی با قهرمان المپیک

ستاره ای در تاریخ تیراندازی/ گفت وگویی صمیمی با قهرمان المپیک