مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-18سياسي

تصویب ماده 3 طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه


نمایندگان مجلس با تصویب ماده 3 طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه، چگونگی شفافیت آرای مجمع تشخیص، مجلس، هیات وزیران و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس با تصویب ماده 3 طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه، چگونگی شفافیت آرای مجمع تشخیص، مجلس، هیات وزیران و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تعیین کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی و سایر نهادها با 175 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 201 نماینده حاضر در جلسه با اصل ماده 3 این طرح موافقت کردند.

گفتنی است احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس، با اشاره به ابهامی که در تبصره این ماده وجود داشت، گفت: مشخص نیست تشخیص جنبه صنفی و منطقه ای برعهده چه کسی بوده و چگونه انجام می شود از این رو پیشنهاد دارم همان طور که کمیسیون های تخصصی درباره ملی و منطقه ای بودن سوال از وزرا عمل می کنند درباره این موضوع نیز نظر خود را درباره صنفی، منطقه ای و یا ملی بودن اعلام کنند و به صحن گزارش دهند و صحن با رأی گیری این موضوع را تشخیص دهد که براساس این تبصره تنها در صورت ملی بودن این قانون اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ماده 3 طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه

تصویب ماده 3 طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه