مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-18سياسي

«ارتشِ تک نفره» همتی در مقابل دولت رییسی


همتی این روزها در حال شناساندن دوباره خود به جامعه است و تلاش می کند خیمه یک دولت سایه را بدون داشتن چشم امید به اصلاح طلبان علم کند و برند خودش را به جامعه سیاسی معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، قرن نو نوشت: مدعی صدای بی صداها و قدرت بی قدرتان مدتی است تلاش دارد که ردای رخوت و عزلت نشینی را از تن خارج کند و دوباره از کانال اقتصادی به میادین سیاسی بازگردد؛ برای همین هم ارتش یک نفره اش را به راه انداخته تا شاید بتواند ستاره بخت و اقبالش را در آسمان 1404 جفت و جور کند.

صحبت بر سر جنب و جوش این روزهای عبدالناصر همتی است همان کسی که بعد از کنار رفتن ولی الله سیف، سکان ریاست بانک مرکزی را در دولت حسن روحانی به دست گرفت و درست در روزهای سرد انتخابات ریاست جمهوری به آخرین امید جناح چپ تبدیل شد؛ امیدی که هرچند تمام تلاششان را کردند تا آن را به عنوان آخرین کورسو، روشن نگه دارند اما این آخرین تلاش ها هم به ثمر نرسید و همتی اولین شکست انتخاباتی اش را در آخرین روزهای بهار 1400 در کارنامه اش ثبت کرد.

همتی منجی اصلاح طلبان نشد آواری که سال های بعد از انتخابات 96 با کنار رفتن صف هواداران، بر سر اصلاح طلبان ریخته شد آنقدر سنگین بود که حتی خودشان هم تصوری برای نجات نداشتند و همین موضوع بود که سید محمد خاتمی را مجبور کرد تا به هم قطارانش هشدار بدهد تَکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ارتشِ تک نفره» همتی در مقابل دولت رییسی

«ارتشِ تک نفره» همتی در مقابل دولت رییسی