مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-18سياسي

فعالیت روابط عمومی ها منجر به افزایش اعتماد عمومی شود


رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید بر اینکه باید به سمت امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم، گفت: فعالیت روابط عمومی ها منجر به افزایش اعتماد عمومی شود.

- ، افشار دارابی صبح چهارشنبه در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز باید از خود بپرسیم که در چه شرایطی هستیم، فضای مجازی چه تأثیری بر کار ما گذاشته و کشور ما در عرصه بین الملل چه جایگاهی دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به روایتگری شهید آوینی از رشادت های رزمندگان پس از دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز ما در شرایطی به مراتب سخت تر از موقعیت شهید آوینی قرار داریم و دشمن با تحریم کام مردم را تلخ کرده است.

دارابی با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند، گفت: آنچه امروزه کار را برای روابط عمومی ها سخت تر کرده است، فضای مجازی و شبهات مطرح شده در آن است.

وی ادامه داد: روابط عمومی های خراسان جنوبی هستند که سیمای این استان را در عرصه ملی و حتی بین المللی به درستی نشان می دهند و با توجه به پتانسیل های خراسان جنوبی می توانند حتی در جذب گردشگر تأثیرگذار باشند.

مشاور وزیر کشور گفت: اگر اعتماد عمومی در جامعه افزایش یابد نشان از موفقیت ما در کارهایمان در حوزه اطلاع رسانی است وگرنه اشکالی در فعالیت هایمان وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت روابط عمومی ها منجر به افزایش اعتماد عمومی شود

فعالیت روابط عمومی ها منجر به افزایش اعتماد عمومی شود