مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-18سياسي

تاکید «جباراف» بر توسعه روابط در دیدار با رییس جدید امارات


رییس جمهور قرقیزستان در دیدار با رییس جدید امارات ضمن تسلیت درگذشت «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» بر همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان در دیدار با رییس جدید امارات ضمن تسلیت درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان بر همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

رییس جمهور قرقیزستان همچنین به شیخ محمد بن زاید آل نهیان برای تصدی سمت ریاست امارات متحده عربی تبریک گفت.

وی ابراز اطمینان کرد که تحت ریاست جدید، امارات به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و همکاری های دوجانبه مبتنی بر اعتماد و حمایت متقابل قرقیزستان و امارات به نفع مردم تقویت خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این دیدار جباراف از رییس جمهور جدید امارات دعوت کرد تا در هر زمانی که برای او مناسب باشد، به قرقیزستان سفر کند.

رییس امارات متحده عربی نیز به نوبه خود از دیدار و توجه جباراف تشکر و خاطرنشان کرد که از سخنان و حمایت وی بسیار قدردانی می کند.

وی همچنین نسبت به توسعه بیشتر روابط بین دو کشور ابراز علاقه و اطمینان کرد که روابط دوجانبه بین دو کشور به طور فعال توسعه یافته و به سطح جدیدی خواهد رسید.

رییس امارات تاکید کرد که از فعالیت های جباراف که اقدامات قاطعانه وی را تحت تاثیر قرار می دهد، آگاه است و از این رو آماده همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید «جباراف» بر توسعه روابط در دیدار با رییس جدید امارات

تاکید «جباراف» بر توسعه روابط در دیدار با رییس جدید امارات