مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-18اقتصادي

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک مسکن در مجموعه وزارت راه و شهرسازی


روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در مراسم گردهمایی سراسری روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه برتر شد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن - هیبنا ، روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در مراسم گردهمایی سراسری روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه برتر در بخش تولید محتوای چند رسانه ای و متنی، تعامل با رسانه ها و حضور در شبکه های اجتماعی شد.

در این مراسم از مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن به واسطه عملکرد این مجموعه با اهدای لوح، تقدیر شد.

در متن تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن آمده است: هنر مردم داری، آگاهی بخشی و امید به جامعه زمینه ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسوولین و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است.

که این مهم با یاری و همت روابط عمومی مسیر می شود.

با توجه به جمع بندی عملکرد آن روابط عمومی در سال 1400 و به ویژه شش ماهه دولت مردمی سیزدهم به پاس رتبه برتر در بخش تولید محتوای چند رسانه ای و متنی و تعامل با رسانه ها و حضور در شبکه های اجتماعی این لوح سپاس تقدیم و از شما مدیر وظیفه شناس که با تخصص، تعهد و مهارت لازم کاری، تلاش در بهبود مستمر فعالیت های روابط عمومی دارید، تقدیر و قدردانی می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک مسکن در مجموعه وزارت راه و شهرسازی

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک مسکن در مجموعه وزارت راه و شهرسازی