مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-18ورزشي

سرمربی هندبال سپاهان: به دنبال حضور قدرتمند در باشگاه های آسیا هستیم


تیم هندبال سپاهان اصفهان در فینال سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال موفق شد با یک پیروزی و یک تساوی مقابل تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون عنوان قهرمانی را به دست بیاورد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم هندبال سپاهان اصفهان در فینال سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال موفق شد با یک پیروزی و یک تساوی مقابل تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

طلایی پوشان سپاهان که در مرحله مقدماتی با کسب 34 امتیاز صدرنشین شدند، در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال تیم مس کرمان را شکست داده بوده و راهی فینال این مسابقات شده بودند.

از همین رو میزبان مجید رحیمی زاده سرمربی و سعید پورقاسمی کاپیتان تیم هندبال سپاهان در دفتر خبرگزاری فارس اصفهان بودیم و گفت و گوی صمیمانه ای داشتیم که در ادامه می توانید این گفت و گو را بخوانید.

فارس: فعالیت ورزشی شما از چه زمانی و چگونه آغاز شد؟  رحیمی زاده: فعالیت ورزشی من به سال 1371 زمانی که باشگاه فولاد مبارکه با سپاهان هنوز ادغام نشده بود و در آن زمان فقط چند تیم محدود مانند تیم ژاندارمری و ذوب آهن و فولاد مبارکه در رشته هندبال تیم داری می کردند، باز می گردد؛ ابتدا با تیم ذوب آهن پا به این رشته ورزشی گذاشتم، در سال 1371 که همزمان در رشته تربیت بدنی دانشگاه مبارکه تحصیل می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی هندبال سپاهان: به دنبال حضور قدرتمند در باشگاه های آسیا هستیم

سرمربی هندبال سپاهان: به دنبال حضور قدرتمند در باشگاه های آسیا هستیم