مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-18سياسي

درخواست 31 نماینده برای مذاکره فوری با کشورهای همسایه جهت مقابله با ریزگردها


31 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رییس جمهور خواستار رسیدگی به پدیده ریزگردهای داخلی و خارجی و مذاکره فوری با کشورهای همسایه در این رابطه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امرو مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رییس جمهور و مسؤولان اجرایی کشور از سوی هیأت رییسه قرائت شد.

بر این اساس، 36 نماینده در تذکر کتبی به وزرای اقتصاد و رفاه خواستار رتبه بندی در دهک بندی خانوار در طرح اصلاح پرداخت یارانه ها شدند.

همچنین عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر مشابه به رییس جمهور و وزیر رفاه خواستار بازنگری در ملاک های دهک بندی خانوارها شد.

بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران و 26 نماینده در تذکر مشترک به وزیر کشور بر لزوم رسیدگی به افزایش پدیده سرقت در سطح شهرها و مقابله با آن تأکید کردند.

همچنین بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران  و 30  نماینده دیگر در تذکر مشترک به رییس جمهور خواستار رسیدگی به پدیده ریزگردهای با منشأ داخلی و خارجی و مذاکره فوری با کشورهای همسایه برای دفع کانون های ریزگرد شدند.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و جمع دیگری از نمایندگان هم در تذکر مشترک به رییس جمهور بر لزوم رعایت عدالت در توزیع کالا برگ الکترونیک تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 31 نماینده برای مذاکره فوری با کشورهای همسایه جهت مقابله با ریزگردها

درخواست 31 نماینده برای مذاکره فوری با کشورهای همسایه جهت مقابله با ریزگردها