آفرینش ارتباطات مثبت هنر روابط عمومی استامروزه روابط عمومی ها باید کوششی هوشمندانه و ماهرانه برای بهره گیری از روش های تبلیغ، تشویق، ترغیب و اقناع با استفاده از وسایل و ابزارهای ارتباطی جدید برای حفظ رسالت خود یعنی آگاهی رساندن به جامعه مخاطبان خود و همچنین دریافت بازخوردها از عملکرد سازمان . - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حامد آزادی مدیر روابط عمومی فرمانداری رودان در یادداشتی به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات با تشریح رسالت روابط عمومی ها در آگاه سازی و آفرینش ارتباطات پرداخته و نوشت است: فلسفه روابط عمومی مردم داری و شنیدن صدای مردم است و نه بلندگو بودن و فریاد زدن بر سر مردم، مردم ولی نعمت سازمان ها هستند. روابط عمومی در عین حال هنر است یعنی در یک روابط عمومی حقیقی کارها ابتکاری است و در واقع آنها همیشه باید بدنبال راه های تازه برای اثر گذاری باشند. هدف روابط عمومی نه تولید شهرت است نه نفوذ بر افکار عمومی و نه ترغیب به خرید محصول، هدف روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه تفاهم است. واقعیت این است که آنچه هدف یک روابط عمومی کارآمد است، صرفا برقراری ارتباط نیست بلکه تولید و باز تولید احساسات مثبت و ارتباطات مثبت بین دو گروه سازمان و مخاطبان است؛ ارتباطی که ریشه در شفافیت و صداقت دارد، با گوش کردن به دیگری باعث درک او می شود و برنده - برنده فکر می کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |