مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-18سياسي

ایجاد اشتغال 500 هزار مددجوی کمیته امداد در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی در جلسه شورای زکات مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران  برگزار شد، اظهار کرد: تا وقتی کمیته امداد در مسیر ولایت در مشایعت مردم باشد قطعا ما هم مورد حمایت نمایندگان ولی فقیه قرار می گیریم.

وی به ارارئه عملکرد این نهاد در یک سال گذشته در استان پرداخت و گفت: درآمد این نهاد  445 میلیارد و 971میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

 بختیاری با اعلام اینکه توانمندسازی مددجویان ماموریت اصلی کمیته امداد است، اضافه کرد: براساس تصمیم شورای عالی اشتغال، کمیته امداد در سال جاری موظف به ایجاد 500 هزار شغل برای جامعه هدف شده است و در سال گذشته 58 هزار خانوار از طریق طرح های اشتغال خودکفا شدند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 618 نفر از ایتام و 9هزار و 700  فرزند مشمول طرح محسنین نیز در استان تحت حمایت هستند، گفت: این افراد از حمایت های مادی و معنوی بیش از 51هزار حامی برخوردارند.

 بختیاری با بیان اینکه حامیان استان 67 میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند، افزود: کمک های حامیان بلافاصله به حساب ایتام واریز می شود.

این مسؤول با تاکید براینکه توانمندسازی مددجویان ماموریت اصلی کمیته امداد است، افزود: امسال 16هزار و 375 فرصت شغلی در استان باید ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال 500 هزار مددجوی کمیته امداد در کشور

ایجاد اشتغال 500 هزار مددجوی کمیته امداد در کشور