مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-18اقتصادي

تلاش برای ارتقای بازدهی و افزایش میزان تولید ماهانه آسفالت


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای افزایش میزان تولید ماهانه آسفالت به 4200 تن خبر داد.

- ، عباس شعبانی در حاشیه دومین نشست ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق مرکز نظارت همگانی 137 با بیان اینکه مرمت روکش آسفالت معابر یکی از مهم ترین درخواست های شهروندان از معاونت فنی و عمرانی است، گفت: معابر شهر تهران سالانه به یک میلیون و 600 هزار تن آسفالت نیاز دارد و این در حالی است که 500 تا 600 تن آسفالت در سال پخش و اجرا می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهروندان تهرانی طی شش ماه نخست امسال شاهد بهبود قابل توجه وضعیت آسفالت معابر خواهند بود، از اقدام کم سابقه معاونت فنی و عمرانی در این زمینه خبر داد و عنوان کرد: طی ماه های اخیر 350 کیلومتر از طول معابر پایتخت زیر روکش آسفالت رفته است.

وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت آسفالت دو برنامه در دستور کار قرار گرفته است، ارتقای بازدهی و افزایش تولید ماهانه آسفالت از 2500 تن به 4200 تن را رئوس اصلی این دستور کار خواند و اظهار کرد: ایجاد کارخانه آسفالت در شرق تهران و اصلاح کارخانجات تولید آسفالت غرب تهران از دیگر اقدامات مدنظر در این زمینه است.

شعبانی با بیان اینکه بخشی از تماس های دریافتی در جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان مربوط به مشکلات پرسنلی بود، بر لزوم پیگیری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقای بازدهی و افزایش میزان تولید ماهانه آسفالت

تلاش برای ارتقای بازدهی و افزایش میزان تولید ماهانه آسفالت