مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-18ورزشي

بیانیه رسمی کمیته پارالمپیک آسیا برای تعویق بازی های پارا آسیایی هانگژو


کمیته برگزاری بازی های پارا آسیایی هانگژو 2022 و کمیته بین المللی پارالمپیک آسیا (APC) رسما تعویق بازی های پارا آسیایی هانگژو 2022 را که مقرر بود در تاریخ 9 الی 15 اکتبر 2022 (17 الی 23 مهر 1401) برگزار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این بیانیه پس از تصممیم اتخاذ شده توسط شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو در راستای به تعویق انداختن بازی های آسیایی هانگژو 2022 به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان و ادامه ی تاثیرات پاندمی کرونا اعلام شد.

کارگروهی متشکل از APC، کمیته پارالمپیک چین و کمیته برگزاری بازی های پاراآسیایی هانگژو در حال برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد در سال 2023 هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

همچنین اعلام شده که نشان، شعار و سال بازی ها تغییر نخواهد کرد.

رییس کمیته پارالمپیک آسیا، ماجد راشد، اظهار داشت: ”آماده سازی بازی ها بسیار خوب پیش رفته بود و کمیته برگزاری آماده برگزاری مسابقات در سطح عالی بود.

اتخاذ این تصمیم کار بسیار دشواری بود ولی ما این کار را انجام دادیم تا بتوانیم به فدراسیون های جهانی، کمیته های ملی پارالمپیک و ورزشکارانی که خود را آماده ی شرکت در بازی ها می کنند تا حدی اطمینان خاطر بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رسمی کمیته پارالمپیک آسیا برای تعویق بازی های پارا آسیایی هانگژو

بیانیه رسمی کمیته پارالمپیک آسیا برای تعویق بازی های پارا آسیایی هانگژو