مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-18سياسي

سفارش استاد فاطمی نیا در یک مراسم خواستگاری به زوجین


نادیا مفتونی پس از درگذشت استاد فاطمی نیا، خاطره ای از مراسم عقد پسرشان در محضر این خطیب روحانی نگاشته و در این خاطره نکاتی از ویژگی های این استاد اخلاق بازگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله فاطمی نیا، روحانی، خطیب و استاد اخلاقی که روز 26 اردیبهشت ماه به ملکوت اعلی پیوست علاوه بر اینکه مورخ و کتاب شناس بنامی بود خطبه های مذهبی و سخنرانی هایش هم در میان نسل جوان طرفداران بسیاری داشت و در میان نسل جوان جزو روحانیون شناخته شده و دوست داشتنی محسوب می شد؛ طوری که خطبه عقد خیلی از زوج های جوان توسط این استاد اخلاق خوانده شده است.

نادیا مفتونی، پژوهشگر فلسفه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران پس از درگذشت این استاد خاطره ای از مراسم عقد پسرش که توسط این روحانی خطیب خوانده شده نگاشته است که در ادامه می خوانید؛ سال 1390 بود و سوم شعبان و برای عقد پسرم به محضر مرحوم استاد فاطمی نیا مشرف شده بودیم.

خیلی روی راحتی مهمانان حساس بودند و تا دیدند برخی روی زمین نشسته اند گفتند: وای بر من! ایشان در حالی که به تصاویری از نقاشی های همسرم نگاه می کردند گفتند: این کارهایی که شما می کنی خرق عادته.

اینا قیامته! اینا خرق عادته! معمولی نیست این کارا! من وصف آقای نوری را شنیده بودم، اما ندیده بودم، خیلی خوشبختم که حالا شما را زیارت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارش استاد فاطمی نیا در یک مراسم خواستگاری به زوجین

سفارش استاد فاطمی نیا در یک مراسم خواستگاری به زوجین