مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-18ورزشي

8 آلاله زهرایی در مازندران تشییع می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت:پیکر هشت آلاله زهرایی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنج شهر استان تشییع می شود.

- ، سردار عبدالله ملکی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی میزبانی شهدای گمنام با بیان اینکه در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) پنج شهر استان مازندران میزبان پیکر مطهر 8 شهید گمنام است، اظهار داشت: پیکر سه تن از شهدا در ساری؛ استانداری مازندران، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور خاکسپاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین پیکر مطهر دو شهید گمنام در بام چالوس منطقه اشکاردشت خاکسپاری خواهد شد، افزود: پیکر یک شهید گمنام در تکیه پیر علم بابل و یک شهید گمنام نیز در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) و پایگاه فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در بخش مرکزی جویبار روستای شورکا تدفین می شود.

سردار ملکی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه میزبان پیکر یک شهید گمنام خواهد بود، ادامه داد: پیکر مطهر این شهید گمنام در شهر آلاشت تشییع و تدفین می شود.

وی با اشاره به اینکه کاروان شهدای گمنام دوشنبه دوم خرداد از مسیر فیروزکوه وارد استان می شود و در شهرهای پل سفید و زیرآب و شیرگاه و قائمشهر مورد استقبال مردمی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: پس از مراسم استقبال، پیکر شهدا به معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 آلاله زهرایی در مازندران تشییع می شود

8 آلاله زهرایی در مازندران تشییع می شود