مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-18سياسي

فرهنگ دفاع مقدس نباید لابلای روزمرگی ها به فراموشی سپرده شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: انتقال مواریث جنگ و دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان وظیفه ای ملی و همگانی است و نباید فرهنگ دفاع مقدس لابلای روزمرگی ها به فراموشی سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نوروزی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش الی بیت المقدس خلخال اظهار کرد: این رزمایش روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه با شعار ما مقاوم هستیم و با همکاری بسیج ناحیه مقاومت و دستگاه های اجرایی در این شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اعلام آمادگی و همکاری همه جانبه مدیران و مسئولان اجرایی و نهادهای این شهرستان برای برگزاری این رزمایش حکایت از وجود روحیه ایثار و تفکر بسیجی در منطقه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه رزمایش الی بیت المقدس خلخال با شعار ما مقاوم هستیم و با شرکت 2 گردان بیت المقدس برادران بسیج در شهرهای کلور و هشتجین، مراکز بخش های شاهرود و خورش رستم، با 2 اهداف متفاوت و همچنین گردان کوثر خواهران شهر خلخال با هدف ایجاد آمادگی نیروها در مقابله و رویارویی با بحران زلزله برگزار می شود.

نوروزی افزود: همه مدیران با روحیه بسیجی پای کار آمده و دغدغه دفاع از ارزش ها را دارند که این شیوه مدیریت همان اتفاقی است که باید در جامعه امروزی شاهد آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس نباید لابلای روزمرگی ها به فراموشی سپرده شود

فرهنگ دفاع مقدس نباید لابلای روزمرگی ها به فراموشی سپرده شود