مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-18اقتصادي

تقویت روابط با کشور عراق به اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند


استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های مرزی استان، گفت: تقویت روابط با کشور عراق به اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند.

- ، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در دیدار با مثنی التمیمی استاندار دیاله عراق که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت های مرزی کرمانشاه و استان دیاله می تواند به تقویت مبادلات تجاری کمک کند.

وی افزود: با تکمیل زیرساخت های مرزی، پایانه های تجاری و مسافری و تسهیل امور بازرگانی با رویکرد بهبود فرآیندها می توان زمینه گسترش مبادلات تجاری را فراهم کرد.

استاندار کرمانشاه موقعیت کرمانشاه را به لحاظ دارا بودن مرز مشترک با بخش کُردی و عربی مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی که با پیگیری طرفین به مرحله اجرا درخواهد آمد و بی شک در رونق اقتصادی استان کرمانشاه، اشتغالزایی پایدار و بهبود معیشت مرزنشینان نیز مؤثر خواهد بود.

امیری مقدم به تقویت روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: روابط نزدیک 2 کشور و دارا بودن اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تاریخی زمینه مناسبی برای افزایش تعاملات و مبادلات است که به صورت کلان نیز پیگیری می شود.

وی از ایجاد اشتغال پایدار، توسعه صادرات و مبادلات تجاری و رونق معیشت مرزنشینان به عنوان مزایای گسترش بازارچه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روابط با کشور عراق به اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند

تقویت روابط با کشور عراق به اشتغالزایی در کرمانشاه کمک می کند