مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-18بين الملل

سفر پسر کوچک پادشاه سعودی به امریکا


پایگاه خبری «اکسیوس» به نقل از سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نوشت که شاهزاده «خالد» در راس یک هیات سعودی برای شرکت در کمیته برنامه ریزی استراتژیک مشترک بین آمریکا و عربستان در واشنگتن به سر می برد.

- پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نوشت که شاهزاده خالد در راس یک هیات سعودی برای شرکت در کمیته برنامه ریزی استراتژیک مشترک بین آمریکا و عربستان در واشنگتن به سر می برد.

  معاون وزیر دفاع عربستان به منظور بهبود روابط این کشور با آمریکا به واشنتگن سفر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی (واس)، شاهزاده خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان امروز (چهارشنبه) در واشنگتن با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار و درباره چشم انداز همکاری و هماهنگی مشترک بین ریاض و واشنگتن و راه های حمایت و تقویت آن ها در چارچوب چشم انداز مشترک بین دو کشور تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا نیز تاکید کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا متعهد به کمک به عربستان برای دفاع از خاک خود است.

کاخ سفید نیز در بیانیه ای اعلام کرد که سالیوان با معاون وزیر دفاع عربستان درباره اهمیت هماهنگی تلاش ها برای اطمینان از تاب آوری اقتصاد جهانی گفت و گو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر پسر کوچک پادشاه سعودی به امریکا

سفر پسر کوچک پادشاه سعودی به امریکا