مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-18اقتصادي

کشف حدود 24 تن ماکارونی تاریخ گذشته در مشهد


در بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته فرد سودجو قصد دستکاری و تغییر تاریخ انقضای درج شده روی بسته بندی مواد غذایی و فروش و توزیع آن را در سطح شهر داشته است.

- نهایتا فرد سودجو شناسایی و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف حدود 24 تن ماکارونی رشته ای و فرمی و حدود 6 تن انواع کنسروجات تاریخ گذشته نخود سبز، خاویار بادمجان، ذرت کوچک، رب شیشه و قوطی، مربا و عرق نعناع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی گشت مشترک بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و اطلاعات سپاه حر در بازرسی از انبار حدود 24 تن ماکارونی رشته ای و فرمی و حدود 6 تن کنسرو فاسد و تاریخ مصرف گذشته در حاشیه شهر مشهد کشف و جمع آوری و محل نگهداری کالاهای احتکاری با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

وی افزود: در بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته فرد سودجو قصد دستکاری و تغییر تاریخ انقضای درج شده روی بسته بندی مواد غذایی و فروش و توزیع آن را در سطح شهر داشته است.

نهایتا فرد سودجو شناسایی و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: می بایست کلیه انبارها در سطح کشور کل کالاها را در سامانه جامع تجارت ثبت نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 24 تن ماکارونی تاریخ گذشته در مشهد

کشف حدود 24 تن ماکارونی تاریخ گذشته در مشهد