مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-05-18اقتصادي

درخواست خارج نمودن شرکت گروه دارویی برکت از لیست بدهکاران بانکی


رییس گروه دارویی برکت در نامه ای خطاب به رییس بانک مرکزی درخولست کرد تا گروه دارویی برکت از لیست بدهکاران بانکی خارج شود.

- در متن نامه رییس گروه دارویی برکت آمده است: جناب آقای دکتر صالح آبادی رییس کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موضوع: درخواست خارج نمودن شرکت گروه دارویی برکت از لیست بدهکاران بانکی سلام علیکم، احتراماً، اعلام لیست عمده بدهکاران بانکی طی روزهای گذشته توسط چند بانک خصوصی و دولتی و قرار گرفتن هلدینگ دارویی برکت در این لیست، سو برداشت ها و واکنش های غیر واقعی را در سطح جامعه ایجاد نموده است.

هر چند اعلام عمده بدهکاران بانکی که دارای معوقات و اقساط سررسید گذشته باشند، جهت تنویر اذهان عمومی و فعال شدن دستگاه قضا به منظور صیانت از حقوق بیت المال و مردم و ایجاد شفافیت، کاری پسندیده و ممدوح است، لیکن افشاء صرف بدهی مذکور بدون اشاره به محل مصرف آن و بازپرداخت اقساط در موعد مقرر، جای سو استفاده دشمنان و مخفی شدن متخلفین واقعی در حاشیه این جوسازی ها را باز گذاشته است، لذا به منظور روشن نمودن موضوع موارد زیر به استحضار می رسد: 1 .

رسالت وجود بانک ها ذاتا حضور در عرصه های تولید و اقتصاد و کمک به برداشتن گام در توسعه اقتصادی ایران می باشد که در این راه اثر بخش ترین اتفاق، تخصیص وام و نقدینگی به عرصه تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خارج نمودن شرکت گروه دارویی برکت از لیست بدهکاران بانکی

درخواست خارج نمودن شرکت گروه دارویی برکت از لیست بدهکاران بانکی