مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-05-18سياسي

وزیر ارتباطات: به زودی خبرهای خوبی از دسترسی به پست هوشمند اعلام می شود


هوشمندسازی پست یکی از برنامه های این دوره وزارت ارتباطات است که مراحل قبول، ارسال، تحویل مرسوله به مقصد و رهگیری را دربرمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عزم دولت سیزدهم برای توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب و کارهای نوآفرین خبر داد.

وی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:یکی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب و کارهای نوآفرین است.

دولت از ایده های نو در حوزه اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری حمایت می کند چون این حوزه را راهگشای معضل اشتغال و بستر تولید ثروت برای کشور می داند.

امسال با تعیین شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تلاش برای تقویت و تحقق برنامه های این بخش مضاعف شده است.

وی ادامه داد: امروز از نمایشگاه ایده بازار پست در موزه تاریخی ارتباطات دیدن کردم؛ جایی که شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شتاب دهنده های عضو مرکز نوآوری پست دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته بودند.

زارع پور افزود: کسب و کارهای نوآفرین، شرکت های فعال در حوزه پست هوشمند، لجستیک یکپارچه، سیستم های پرداخت، حمل و نقل پاک، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی و فناوری های حمل و نقل هوشمند در کنار هم ظرفیت های این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: به زودی خبرهای خوبی از دسترسی به پست هوشمند اعلام می شود

وزیر ارتباطات: به زودی خبرهای خوبی از دسترسی به پست هوشمند اعلام می شود