مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-18پزشكي

طرح های تحقیقاتی وزارت بهداشت متناسب با نیازهای مردم می شود


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: یکی از مأموریت های جدی وزارت بهداشت تولید دانش و ایجاد قدرت در حوزه دانش و مراکز تحقیقاتی است که در این راستا طرح های تحقیقاتی باید در راستای برطرف کردن نیاز مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان بابل، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در سفر یک روزه به دانشگاه علوم پزشکی بابل، اظهار کرد: 800 مرکز تحقیقات، 25 شبکه تحقیقات، 200 مرکز تحقیقات در حوزه بهداشت و 300 مرکز تحقیقات در حوزه سلامت مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه باید به نیروی انسانی بها داد و نخبگان رشته های مختلف پزشکی را جذب کرد تا فرار مغزها صورت نگیرد، افزود: دانشگاه نسل چهارم در حیطه اجتماعی و مردم، نیازهای جامعه را بررسی کرده و متناسب با نیاز جامعه، دنبال حل مسئله خواهد بود و مردم در حال حاضر در حوزه سلامت به ما نیاز دارند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های جدی وزارت بهداشت تولید دانش، ایجاد قدرت در حوزه دانش و مراکز تحقیقاتی بوده است، اضافه کرد: برنامه های تحول به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارسال شده که مراکز تحقیقاتی باید جهت دار شود؛ و این مراکز تحقیقاتی باید پاسخگو و در زمینه ی حل مساله در راستای نیاز مردم فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های تحقیقاتی وزارت بهداشت متناسب با نیازهای مردم می شود

طرح های تحقیقاتی وزارت بهداشت متناسب با نیازهای مردم می شود