مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 06:422022-05-19ورزشي

سومین تقابل استقلال با تیم رحمتی/ مجیدی «هت تریک» می کند؟


دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم سومین تقابل مهدی رحمتی در نقش سرمربی با استقلال است و دو دیدار قبلی با برتری آبی پوشان همراه بوده است.

- ، دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم از هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر یک ویژگی خاص دارد و آن هم مصاف نیمکت های دو تیم است.

آبی پوشان و نماینده اراک در حالی برابر هم به میدان می روند که هدایت آلومینیوم بر عهده سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال است و در این راه چند استقلالی سابق دیگر از جمله محمد نوازی و اشکان نامداری نیز وی را همراهی می کنند.

رحمتی که به تازگی و از ابتدای فصل پیش با نشستن روی نیمکت شهرخودرو وارد جرگه مربیان شد، 2 بار در فصل گذشته با شهرخودرو مقابل استقلال قرار گرفت که در هر دو دیدار هدایت استقلال بر عهده فرهاد مجیدی بود و آبی ها به برتری رسیدند.

دیدار استقلال و آلومینیوم سومین مصاف سید مهدی رحمتی در نقش سرمربی با استقلال است و در هر 3 دیدار هدایت استقلال بر عهده فرهاد مجیدی بوده است.

مجیدی و شاگردانش که قصد دارند در لیگی که خیلی زود قهرمان آن شدند آمارهای شان را بهتر کرده و به رکوردهای جدیدی دست یابند، برای این بازی هم انگیزه های خاص خودشان را دارند و در صورت کسب پیروزی در این بازی، مجیدی با استقلال برای سومین بار تیم های تحت هدایت همبازی سابقش را شکست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین تقابل استقلال با تیم رحمتی/ مجیدی «هت تریک» می کند؟

سومین تقابل استقلال با تیم رحمتی/ مجیدی «هت تریک» می کند؟