مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 06:572022-05-19سياسي

ارتقای کمی و کیفی وضعیت آب شرب مورد نیاز مردم سرخه در دستور کار


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه ارتقای آب مورد نیاز مردم سرخه در دستور کار است، گفت: اعتبار برای تکمیل پروژه آبرسانی سرخه مورد پیگیری قرار گرفته است.

- ، درباره پیگیری وضعیت آبرسانی به شهرستان های سرخه، سمنان و همچنین مهدی شهر، تاکید کرد: در روزهای اخیر طی نشست هایی با مقام های وزارت نیرو پیگیری امور مرتبط با اعتبارات حوزه آبفا در حوزه انتخابیه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از موارد پیگیری شده مقوله فاضلاب بوده است، افزود: اختصاص اعتبار برای تسریع در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر درجزین مورد پیگیری قرار گرفته است.

تاکید بر آبرسانی روستایی و شهری نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصلاح شبکه و تأمین آب شرب و احداث مخازن ذخیره مورد نیاز روستاها در غالب مجتمع های آبرسانی و یا تک روستاها که در لیست جدید محرومیت زدایی پیشنهاد شده است، با پیگیری از اعتبارات محرومیت زدایی از جمله دیگر موضوعاتی بود که مورد پیگیری قرار گرفته است.

گلرو همچنین از افزایش میزان آب شرب سرخه در طرح آبرسانی، خبر داد و تاکید کرد: تقویت اعتبار برای تکمیل پروژه از طریق وارد مدار کردن حلقه دیگر از چاه های آب شرب از دیگر طرح هایی است که پیگیری آن در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کمی و کیفی وضعیت آب شرب مورد نیاز مردم سرخه در دستور کار

ارتقای کمی و کیفی وضعیت آب شرب مورد نیاز مردم سرخه در دستور کار