مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-19سياسي

برگزاری دوره 1435 به همت قرارگاه احمدی روشن همدان


همدان_دبیر قرارگاه احمدی روشن گفت: دومین دوره طرح 1435 به همت قرارگاه احمدی روشن همدان برگزار می شود.

- بنیامین قوام پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هدف از برگزاری این طرح آموزش و رشد دانشجویان کنشگر است و دلیل نامگذاری طرح 1435 وجه تسمیه سخنان رهبر انقلاب اسلامی است که سال 1385 در بین دانشجویان سمنان فرمودند که ما باید کاری کنیم که کشور در 50 سال آینده که همان سال 1435 خواهد بود از کشور ما لحاظ علمی قوی شود.

وی افزود: باید به جایی برسیم که کشور و زبان ملی ما یک مرجع برای کشورهای که می خواهند زبان علم را فراگیرند باشد و قرارگاه احمدی روشن وظیفه تربیت نیروی کنشگر و نقش آفرین را دارد.

قوام پور بابیان اینکه دوره 1435 شامل سه بخش (ک) (ن (و بخش (ر) است افزود: در بخش کاف که چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد بیشتر مسائل تئوری است که در بحث آشنایی با چالشها و موانع اقتصادی و آشنایی با جنگ اقتصادی و گفتمان اقتصاد مقاومتی خواهد بود و در آخر به بخش نقش آفرینی جریان دانشجویی خواهیم پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه در پنجشنبه کلاس ها در بخش نون و آشنایی با رویکرد مسئله محوری به گونه ای که مسئله محوری حل مسئله چگونه است برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: این بخش در 5 حوزه تخصصی نظام مسائل خواهد بود به عنوان تعارض منافع و رانت و فساد، نظام آموزش عالی، نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره 1435 به همت قرارگاه احمدی روشن همدان

برگزاری دوره 1435 به همت قرارگاه احمدی روشن همدان