مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-19سياسي

ضرورت آشنایی با سیره و سبک زندگی شهیدان


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شناخت دقیق سبک و سیره شهدا ضروری است، گفت: شهدا از نسل کنونی جامعه ایثارگری، فداکاری، اخلاص، تبعیت از ولایت فقیه را مطالبه می کنند.

- ، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی چهارشنبه شب در یادواره هشت شهید مدافع حرم شهرستان آمل با محوریت شهدای خان طومان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل افزود: شهدای از نعمت ولایت استفاده حداکثری را کردند و به علت بهره مندی از این نعمت به وجه رب تبدیل شدند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا زنده بوده و نزد پروردگار خود روزی دریافت می کنند، تصریح کرد: شهدا به بالاترین رتبه و درجه رسیدند و می توانند نزدیکان خود را شفاعت کنند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: هر چند برخی از افراد جوانی خود را برای دنیا هزینه می کنند اما برخی دیگر هم که در زمان انقلاب نبودند و بعد از جنگ به دنیا آمدند حاضر می شوند که در مسیر انقلاب و اسلام جان خود را فدا کنند؛ این افراد از عقل خود بیشترین استفاده را کرده اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به شهدا غبطه می خورند، مطرح کرد: شهدای نوجوان به بالاترین درجه رسیدند چرا که نسبت به مادیات دنیایی توجهی نداشتند؛ بسیاری از شهدا خانواده داشتند اما در مسیر انقلاب و اسلام از خانواده خود نیز گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشنایی با سیره و سبک زندگی شهیدان

ضرورت آشنایی با سیره و سبک زندگی شهیدان