مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-19اقتصادي

احداث کتابخانه مرکزی سرایان نیازمند 7 میلیارد تومان اعتبار است


رییس اداره کتابخانه های عمومی سرایان از نیاز هفت میلیارد تومانی برای ساخت کتابخانه مرکزی سرایان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار باید در قالب طرح ملی تامین شود.

- اظهار کرد: در آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سرایان در هفته جاری، پیگیری برای ساخت کتابخانه مرکزی سرایان مصوب شد.

وی با بیان اینکه زمین مورد نظر به مساحت دو هزار و 500 متر مربع بوده که قرار است با زیربنای هزار و 500 متر مربع ساختمان کتابخانه مرکزی سرایان بر روی آن احداث شود، گفت: با توجه به هزینه بالای ساخت این پروژه، نیاز است تأمین اعتبار مورد نیاز آن در قالب طرح ملی پیگیری شود.

فولادی اظهار کرد: در حال حاضر چهار باب کتابخانه عمومی شامل سه باب کتابخانه شهری و یک مورد کتابخانه روستایی در شهرستان سرایان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو هزار و 485 نفر عضو این کتابخانه ها هستند، افزود: در مجموع 64 هزار و 549 نسخه منابع این کتابخانه ها است که با مساحت دو هزار و 800 متر مربع و هزار و570 مترمربع زیربنا احداث شده اند.

مطالبه های مردم رییس اداره کتابخانه های عمومی سرایان راه اندازی کتابخانه روستایی بغداده و کتابخانه سیار عشایری را از مطالبه های مردم دانست و گفت: نیاز است از محل اعتبار تملک دارایی باید 600 میلیون تومان برای کتابخانه روستایی و 400 میلیون تومان اعتبار هم برای کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کتابخانه مرکزی سرایان نیازمند 7 میلیارد تومان اعتبار است

احداث کتابخانه مرکزی سرایان نیازمند 7 میلیارد تومان اعتبار است