مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-19اقتصادي

اهدای 7500 متر مربع برای ساخت طرح های ورزشی


ت بدنـی و سـلامت آمـوزش و پـرورش خراسـان جنوبـی گفت: از ابتدای امسال برای احداث طرح های ورزشی این سازمان تعداد 5 قطعه زمیـــن بـــا متراژ 7 هـــزار و 500 متـــر مربـــع به ارزش 15 میلیـــارد تومـــان توســـط خیریـــن ورزش یار اهدا شده است.

- بـــه گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی آموزش و پروش خراسان جنوبی، مهدی گلدانی مقدم، معـاون تربیـت بدنـی و سـلامت آمـوزش و پـرورش خراسـان جنوبـی، اظهار داشت: طــرح ملی شــهید ســردار ســلیمانی در راســتای تحقــق اهـــداف زیســـتی و بدنـــی ســـند تحـــول بنیادیـــن در مــدارس اســتان اجــرا مــی شــود.

وی افزود: با اجـــرای این طرح ملی تـــلاش می کنیم تـــا ســـاحت زیســـتی و بدنـــی را کـــه از ســـاحت های شش گانه ســـند تحـــول بنیادین آموزش و پرورش اســـت را محقـــق سازیم.

معـاون تربیـت بدنـی و سـلامت آمـوزش و پـرورش خراسـان جنوبـی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ملی شهید سردار سلیمانی تعداد30 طرح ورزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه استان کلنگ زنی می شود.

گلدانی مقدم یادآور شد: احــداث ایـــن پـــروژه های ورزشـــی در شـــرایط فعلـــی نیازمنـــد 30 میلیـــارد تومـــان اعتبـــار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 7500 متر مربع برای ساخت طرح های ورزشی

اهدای 7500 متر مربع برای ساخت طرح های ورزشی