مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-19سياسي

اهالی جبهه و جنگ، دفاع مقدس را از تحریف بدخواهان مصون دارند


تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های جدید جامعه بسیار ضروری است و باید اهالی جبهه و جنگ با بیان این دستاوردها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محسن صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد سالروز پیروزی غرور آفرین عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر مظهر استقامت و پایداری ملتی است که هشت سال جانانه در برابر دشمن تا دندان مسلح، مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه اگر به مزار مطهر شهدای شهر و روستای اطراف خود سری بزنیم شهیدی از عملیات بیت المقدس دیده خواهد شد افزود: امروز باید فرهنگ شجاعت و مردانگی شهدا را با زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های آن مردان خدایی ترویج کنیم.

فرمانده سپاه زرندیه سالروز فتح خرمشهر را یکی از بهترین فرصت های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های جدید جامعه بسیار ضروری است و باید اهالی جبهه و جنگ با بیان این دستاوردها، حماسه های هشت سال دفاع مقدس را از تحریف بدخواهان نظام مصون دارند.

صادقی با تاکید بر اینکه پس از آزادسازی خرمشهر رژیم بعث عراق دنبال پایان جنگ بود؛ خاطرنشان کرد: عملیات بیت المقدس تمامی معادلات جنگ را بهم ریخت و به حق این روز با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی جبهه و جنگ، دفاع مقدس را از تحریف بدخواهان مصون دارند

اهالی جبهه و جنگ، دفاع مقدس را از تحریف بدخواهان مصون دارند