مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-19فرهنگي

اسامی برگزیدگان مرحله اول مسابقه عکاسی «قاب بهشت» اعلام شد


هیئت داوران مسابقه عکاسی «قاب بهشت»، اسامی مرحله اول برگزیدگان بخش حرفه ای «عکاسی با دوربین» و بخش مردمی «عکاسی با تلفن همراه» را اعلام کرد.

- ، دبیر مسابقه عکاسی قاب بهشت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و پس از اتمام مهلت آثار فراخوان مسابقه عکس در اولین نشست هم اندیشی و بررسی آثار توسط هیأت داوران کریم منزوی ، احمد تاجی و امین پاسی شیرازی اسامی برگزیدگان مرحله اول مسابقه عکاسی قاب بهشت اعلام شد.

احمد ریاحی افزود: در بخش حرفه ای عکاسی با دوربین 183 فرم عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 40 فرم عکس از 27 هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در بخش مردمی عکاسی با تلفن همراه نیز 126 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در بررسی نهایی داوران 18 اثر از 14 هنرمند به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده است.

ریاحی افزود: در هر بخش این مسابقه عکاسی سه برگزیده اصلی و سه شایسته تقدیر انتخاب خواهد شد.

دبیر مسابقه عکاسی قاب بهشت اظهار کرد: سفرهای ساده افطاری، کمک های مومنانه، شب های قدر، جز خوانی قرآن کریم، رؤیت هلال ماه رمضان و شوال، راهپیمایی روز قدس، نماز عید سعید فطر و تمامی مراسم بومی و محلی ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری از موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی برگزیدگان مرحله اول مسابقه عکاسی «قاب بهشت» اعلام شد

اسامی برگزیدگان مرحله اول مسابقه عکاسی «قاب بهشت» اعلام شد