مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-19اجتماعي

آموزش 20 هزار دانش آموز همدانی در طرح دادرس


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان همدان از آموزش 20 هزار دانش آموز در طرح دادرس خبر داد.

- عبدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان کنترل فشار خون را از موضوعات مورد توجه دانست و اظهار کرد: بیماری فشار خون مسئله روز جامعه بوده و ممکن است دانش آموزان پایه دوم متوسطه نیز درگیر شود و به همین دلیل فرهنگ سازی در خود مراقبتی مورد توجه آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: دانش آموزانی به عنوان سفیران سلامت و نیز مراقبان سلامت، معلمان تربیت بدنی و دستگاه هایی متولی نظیر علوم پزشکی، هلال احمر، تربیت بدنی و خیران سلامت نسبت به آموزش معلمان و دانش آموزان و فرهنگ سازی در خود مراقبتی ورود جدی دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه قبل از بیماری کرونا 43 هزار سفیر سلامت در مدارس استان آموزش های لازم را دیدند عنوان کرد: در این راستا رعایت سبک زندگی سالم، تغذیه سالم، افزایش سطح فعالیت جسمانی، توجه به سلامت روحی و روانی و کنترل فشار خون بالا از موضوعات مورد توجه بود.

  وی با اشاره به اینکه ایام کرونا نیز مدارس غیرحضوری بود و مسائل آموزشی از طریق شبکه شاد به طریق مختلف ارائه می شد تاکید کرد: در طول سال توسعه سلامت فردی و گروهی حائز اهمیت بوده و خوشبختانه سفیران سلامت آموزش های لازم را دیده و آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 20 هزار دانش آموز همدانی در طرح دادرس

آموزش 20 هزار دانش آموز همدانی در طرح دادرس