مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-19سياسي

توزیع عادلانه یارانه ها رقابت پذیری در تولید را رقم می زند


دولت با اجرای توزیع عادلانه یارانه ها در واقع اقدامی شجاعانه را آغاز کرده که در این راستا تولید در کشور از یکنواختی خارج شده و رقابت پذیری در تولید ایجاد می شود - خلخال- استاندار اردبیل گفت: دولت با اجرای توزیع عادلانه یارانه ها در واقع اقدامی شجاعانه را آغاز کرده که در این راستا تولید در کشور از یکنواختی خارج شده و رقابت پذیری ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی قبل از ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز رزمایش الی بیت المقدس 12 در خلخال اظهار کرد: خط قرمز دولت سیزدهم در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها جلوگیری از فشار بر مردم به ویژه دهک های پایین جامعه است.

وی تصریح کرد: قطعاً اگر این طرح اجرا نشود، ممکن است در سال های آینده با مشکلات بزرگ تر و جدی تری مواجه شویم.

استاندار اردبیل با اشاره به آغاز طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها گفت: برای بیش از چند دهه شرایط توزیع یارانه ها بر اساس مسیر دیگری بود و امروز این مسیر تغییر کرده و دشمن درصدد است از این فرصت برای مطامع خود استفاده کند.

عاملی توزیع عادلانه و مردمی سازی یارانه ها را اقدامی ضروری و اجتناب ناپذیر عنوان کرد و افزود: قطعاً اگر این اقدامات صورت نگیرد ما با مسائل و مشکلات بسیار بزرگ تری مواجه خواهیم شد و امروز هم اگر کشور توانسته در مقابل ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه یارانه ها رقابت پذیری در تولید را رقم می زند

توزیع عادلانه یارانه ها رقابت پذیری در تولید را رقم می زند