مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-19سياسي

سرانه فضای کتابخانه ای در شیراز مناسب نیست


دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت:سرانه فضای کتابخانه ای در شیراز در نقطه مطلوب قرار ندارد اما امیدوارم به زودی شاهد افتتاح کتابخانه مرکزی شیراز باشیم.

- ، مهدی رمضانی در دیدار با استاندار فارس با اشاره به رویکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتابخوانی گفت: به حمدالله آقای دکتر اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس هیئت امنا نهاد، در حوزه کتابخانه های عمومی بسیار همراه هستند و نگاه مثبتی به این حوزه دارند.

دبیر کل نهاد ادامه داد: ما در حوزه مجموعه نکاتی را پیشنهاد داده ایم و قطعاً پیشنهادات ارزشمند شما را نیز جمع بندی و مطرح خواهیم کرد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های نهاد در حوزه فضای مجازی و همچنین ارائه خدمات به گروه های خاص در کتابخانه های عمومی، گفت: سرانه فضای کتابخانه ای در شیراز در نقطه مطلوب قرار ندارد بسیار امیدواریم که با حمایت های لازم این سرانه در مجموعه استان افزایش یابد و به زودی شاهد افتتاح کتابخانه مرکزی شیراز باشیم که در این مسیر حمایت های شما را می طلبیم.

رمضانی همچنین با تشریح نحوه تأمین بودجه نهاد کتابخانه های عمومی کشور و چالش های پیش روی احصای آن، بر لزوم توسعه فضای کتابخانه ای در شهر شیراز تاکید کرد و گفت: ما تلاش ویژه ای برای افزایش فضای سرانه کتابخوانی در استان فارس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای کتابخانه ای در شیراز مناسب نیست

سرانه فضای کتابخانه ای در شیراز مناسب نیست