مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-19اقتصادي

افزایش بازرسی از کارگاه های پرخطر در مازندران


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت پیشگیری از حوادث ناشی از کار، گفت: بازرسی از کارگاه های پر خطر باید با هدف پیشگیری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری صبح امروز در کارگاه آموزشی بازرسان کار استان مازندران اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از پرکارترین دستگا های اجرایی در سطح کشور است و بیش از 70 درصد مردم به نوعی با این وزارتخانه سر و کار دارند.

وی با تقدیر از عملکرد حوزه بازرسی کار و بازرسان کار افزود: صیانت از نیروی کار و سلامت آنان و توجه به مباحث مرتبط با ایمنی کار ماموریت سنگینی است که بازرسان اگرچه با تعداد کم در حال انجام آن به نحوی مطلوب هستند.

باقری خاطرنشان کرد: کارگران و کارفرمایان باید در کنار ما احساس آرامش کنند و امید آفرینی در جامعه کار و تولید از ضروریات است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت پیشگیری از حوادث ناشی از کار تصریح کرد:  بازرسی از کارگاه های پر خطر باید با هدف پیشگیری صورت گیرد.

رییس اداره تدوین آیین نامه های حوزه بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه طی سخنانی با اشاره به عملکرد مطلوب بازرسی کار در استان مازندران افزود: آمار حوادث ناشی از کار در سطح جایگاه های سوخت استان ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بازرسی از کارگاه های پرخطر در مازندران

افزایش بازرسی از کارگاه های پرخطر در مازندران