مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-19اقتصادي

حمایت از صنعت تولید کاغذ، حمایت از فرهنگ مطالعه است


سرلشکر سید یحیی صفوی در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: حمایت از صنعت تولید کاغذ، حمایت از فرهنگ مطالعه است و ظرفیت های کشور برای تولید کاغذ با هدف حمایت ناشران و نویسندگان باید باشد.

- ، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی در بازدید از سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: لازم است ظرفیت های بالقوه و بالفعل تولید کاغذ با حمایت تولیدکننده ها فعال شود و بتوانیم به میزان مطلوبی از تولید کاغذ برسیم.

وی افزود: با توجه به گرانی کتاب، حمایت از تولید کاغذ می تواند منجر به کاهش قیمت تمام شده نشر کتاب شود و در ادامه مردم را ترغیب به خرید کند.

به گفته صفوی هر چند اقدامات قابل توجهی در تولید تا عرضه کتاب مشاهده می شود، اما حمایت از این صنعت به منزله حمایت از فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی است.

رییس نمایشگاه کتاب تهران نیز با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه به شکل حضوری و مجازی گفت: هر دو بخش مورد استقبال قرار گرفته و تاکنون حدود 115 میلیارد تومان کتاب به فروش رسیده است همچنین رقم قابل توجه تولید کتاب در کشور و ضرورت تقویت تولید کاغذ داخلی گفت: برنامه ریزی هایی برای حمایت از تولید کاغذ در داخل کشور در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنعت تولید کاغذ، حمایت از فرهنگ مطالعه است

حمایت از صنعت تولید کاغذ، حمایت از فرهنگ مطالعه است